Корпоративні ноутбуки будуються зовсім за іншими принципами, ніж споживчі. Їх пріоритети: висока надійність (ноутбук повинен мати можливість працювати в самих різних умовах експлуатації, в тому числі дуже несприятливих), міцність (здатність витримувати різні неприємності, які неминуче трапляються при інтенсивному використанні, типу падінь зі столу або пролитої рідини) і високу зручність в роботі. Такі ноутбуки розраховуються на тривалий цикл експлуатації (в районі трьох років), а задоволення споживачів є одним з вирішальних факторів при виборі ноутбука на наступний життєвий цикл. До речі кажучи, і ціна для таких ноутбуків не є основним критерієм при виборі: розглядається, скоріше, загальна вартість володіння – ціна покупки плюс загальна вартість утримання (наприклад, враховуватися ймовірність виходу з ладу, ймовірність втрати даних і т. Д.).

Дуже важливо, що у корпоративних ноутбуків зовсім інша схема продажу. У переважній більшості вони продаються в рамках великих контрактів на закупівлю техніки, укладених з великими споживачами. Тому часто корпоративні моделі навіть не потрапляють в роздрібні канали та купити їх поза контрактної поставки просто неможливо.